donderdag 17 augustus 2023

Feel Good Stampin' Videohop - 3D Onderwaterwereld Stampin' Up! Beauty of the Deep

Het is alweer de 3e donderdag van augustus en dus is het tijd voor een nieuwe videohop van het Feel Good Stampin Designteam. 

 

Het thema deze maand is:

Ongebruikelijke kleuren (die werken)

Niet echt een makkelijk thema vond ik. En ik heb me laten inspireren door de kleuren uit de kleurenclub, die ik afgelopen maand samenstelde. Dit is een club, waarbij deelnemers elke maand een pakket met inkt en kaartkarton ontvangen van de nieuwe kleuren.

En ik heb mezelf uitgedaagd om met deze kleuren een kaart te maken voor bij het pakket. Het zijn kleuren die ik zelf niet snel bij elkaar zou bedenken. Maar wel werken!



Dit is dus de kaart geworden. Een 3D-onderwaterwereld met de stempelset Beauty of the Deep. En alleen de 4 kleuren inkt en kaartkarton.


De video, waarin ik je stap-voor-stap laat zien hoe je de kaart maakt, vind je hieronder. Klik op de afbeelding om naar de video te gaan.

Onder de video -in de beschrijving- vind je de link naar de volgende video en naar de video van de andere teamleden. Zo zie je alle video's voor inspirerende kleurencombinaties.





Tot slot hieronder nog het overzicht van gebruikte materialen. 


Wil je ook met deze of andere producten uit de Stampin' Up! collectie aan de slag? Neem contact met mij op per e-mail of plaats je bestelling in de webshop. Deze maand ontvang je een GRATIS cadeautje bij je bestelling vanaf € 60,00.



Ik help je graag en verzorg je bestelling met plezier.

Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X



Geen opmerkingen: