zondag 20 augustus 2023

Stampin' Up! Online Only - Informatie over en inspiratie met deze exclusieve producten

Wist je dat er ook regelmatig nieuwe en exclusieve Stampin' Up! producten verschijnen, die alleen in mijn webwinkel te vinden zijn?

In onderstaande video informeer ik je over waar je deze producten kunt vinden in de webwinkel. En hoe je ze kunt bestellen. Bovendien deel ik aan het einde van de video nog leuke en inspirerende projecten, die ik maakte met enkele Online-Only producten.
<Klik op de foto om de video te bekijken> 



Naast de jaarcatalogus en 2x per jaar een mini-catalogus boordevol producten, biedt Stampin' Up! ook alleen online exclusieve producten aan. 

Dit is de online-only collectie. Deze producten vind je dus niet in de catalogus.


De online-only producten verschijnen 3x per jaar in maart, juli en november. Het zijn stempelsets, stanssets, papierpakketten en andere benodigheden voor het maken van kaarten, scrapbooking en andere projecten.

In de webwinkel kun je deze producten uitgebreid bekijken en eventueel direct bestellen. 

Online-Only betekent niet, dat je ze alleen maar online kunt bestellen. Je kunt me ook een e-mail sturen met de producten die je graag wilt hebben. Dan bestel ik ze graag voor je. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

DE NIEUWSTE COLLECTIE ONLINE-ONLY


Afgelopen juli werd een nieuwe serie producten gelanceerd, waarmee de leukste en mooiste kerstkaarten en -projecten kunt maken.



De So Verry Merry stempelset is een van de online-only producten. En ik maakte onder meer deze kaarten met de set. 

In het filmpje op mijn YouTube-kanaal kun je nog meer inspirerende voorbeelden bekijken met deze stempelset en andere Online-Only producten.



Voor vragen en informatie kun je altijd contact met mij opnemen.

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X




Geen opmerkingen: