woensdag 23 augustus 2023

Kleuren met aquarelpotloden op kraft kaartkarton - Stampin' Up! So Very Merry

 In het vorige bericht heb ik geschreven over de collectie Online Only producten, die in de webwinkel te vinden zijn (en niet in de catalogus staan).

In de video die ik daarover maakte, liet ik zien waar je deze producten kunt vinden. En toonde ik een aantal voorbeelden, die ik maakte met een set uit de Online Only collectie. Namelijk de stempelset So Very Merry.


Dit zijn 2 van de kaarten die ik liet zien. Het zijn eenvoudige en snelle kerstkaarten. De gestempelde afbeeldingen zijn afgedrukt met Pecan Pie inkt. En daarna gekleurd met aquarelpotloden op crumb cake kaartkarton. Daarbij komt met name de witte kleur supermooi uit op deze ondergrond.

In een korte video (short) op mijn YouTube-kanaal, laat ik zien hoe deze kaart met de engel gemaakt is.



Hierboven nog de kaart met de afbeelding van de kerstman. Het gebruikte lint op deze kaart is ook in de Online Only collectie verkrijgbaar. Het is het Dotted Ribon (art. nr. 162353)


Tot slot nog een kaart met het vogeltje. Hier ponste ik de cirkel met de 2.3/8" cirkelpons. En een witte cirkel erachter met daarop de tekst.

De Stampin' Up! Online Only collectie is een collectie producten, die alleen in de webwinkel te vinden zijn en niet in de catalogus staan.

Er verschijnt 3x per jaar een nieuwe collectie (in maart, juli en november). Een collectie bestaat uit stempelsets, stanssets, papierpakketten en andere benodigdheden voor het maken van kaarten, scrapbooking en andere projecten.

Alle gebruikte materialen vind je via onderstaande button. Heb je interesse gekregen in de producten en wil je ermee aan de slag? Je kunt direct in de webwinkel bestellen of een e-mail sturen om te bestellen.


Voor vragen, meer informatie & bestellen kun je altijd contact met mij opnemen per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X




Geen opmerkingen: