zondag 27 augustus 2023

Stampin' Up! Trucking Along - Interactieve schuifkaart met magneten

De afgelopen week heb ik op de website en op Facebook en Instagram aandacht besteed aan de Online Only productcollectie van Stampin' Up!

Deze exclusieve producten vind je alleen online in mijn webwinkel en niet in de catalogus. Alle informatie en een video met uitleg hierover kun je <in dit bericht> nalezen.

Vandaag heb ik nog een project voor je, dat ik maakte met producten uit de Online Only collectie. Deze keer met het productpakket Trucking Along in de hoofdrol.



Ik maakte met deze set een interactieve schuifkaart met magneten. En combineerde het met nog een andere set, die je ook online kunt vinden. Namelijk de stempelset Trees for Sale. Deze is bovendien nu aantrekkelijk afgeprijsd. 

NIEUWE VIDEO!
De link naar de stap-voor-stapvideo van dit project vind je hieronder.






In de video laat ik nog een andere versie zien van deze kaart. Daarbij gebruikte ik geen stempels voor de achtergrond, maar het prachtige papier uit de papierlijn One horse open sleigh. Deze lijn is ook onderdeel van de Online Only productcollectie.

En ik heb ook nog een verjaardag-versie van deze kaart laten zien. Je vindt deze kaart <hier op de website>.




Tot slot nog even een overzicht van de gebruikte materialen voor de kerstkaarten (klik op de foto).


Voor vragen, informatie en bestellen kun je altijd contact opnemen. Ik help je graag!

Tot stempel!

Creatieve groet
Yvonne
X

 

Geen opmerkingen: