dinsdag 29 augustus 2023

Stampin' Up! So very Merry - Til je creativiteit naar een hoger niveau

 Til je creativiteit naar een hoger niveau door toevoeging van slechts een paar extra's.

Afgelopen week heb ik een aantal projecten laten zien met de Online Only productcollectie. Meer informatie daarover lees je <hier>.

Ik liet onder meer onderstaande 2 kaarten zien. Een korte video (short) daarvan kun je op mijn YouTube-kanaal vinden.


Een korte video (short) met een handige tip voor het inkleuren van de afbeeldingen met 1 kleur aquarelpotlood vind je ook op mijn YouTube-kanaal.


Step it Up!
Vandaag wil ik je laten zien dat je je creativeit heel eenvoudig naar een hoger niveau kunt tillen door slechts een paar producten toe te voegen. In dit geval een embossingfolder en een cirkelpons.


Voor de kaart hierboven heb ik Real Red als basis gebruikt voor de kaart. De eerste laag kaartkarton is dezelfde kleur en is bewerkt met een de Embossingfolder Stripes & Splatters.



Voor de andere kaart heb ik de embossingfolder Time Worn gebruikt om de eerste laag te embossen.

Mijn uitdaging was om alle stempels uit de set te gebruiken. En in dezelfde lay-out maakte ik ook nog deze kaart:


Hieronder vind je nog een overzicht van de gebruikte materialen (klik op de afbeelding).
 

Voor vragen, informatie en bestellen kun je contact met me opnemen. Ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne 
x


Geen opmerkingen: