maandag 14 augustus 2023

Mini-slimline kaartjes met Stampin' Up! Garden Walk designerpapier

 Deze lieve mini-slimline kaartjes maakte ik met het Garden Walk Designerpapier.


Dit papier vind je in de september-december 2023 minicatalogus van Stampin' Up! En is vanaf 6 september bij mij te bestellen.


Een kort filmpje (short), waarin ik laat zien hoe ik de kaartjes maakte vind je op mijn YouTube-kanaal.


Behalve het leuke papier, staan er nog veel andere leuke producten voor de herfst, winter en Kerst in deze gids.

Een video met de producten die ik al kon bestellen vind je ook op mijn YouTube-kanaal. 

Komende week gaat deze nieuwe catalogus op de bus naar klanten. Wil je ook een exemplaar ontvangen? Laat het me weten! Stuur een berichtje naar: mail@stampinclubnederland.nl 

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X

Geen opmerkingen: