zaterdag 12 augustus 2023

Nieuwe Stampin' Up! catalogus september-december 2023 - uitpakken van voorbestelling

Eind juli kwam voor alle Stampin' Up! demonstratrices de PDF van de nieuwe september-december 2023 mini catalogus online. En konden we alvast een kijkje nemen in de nieuwe collectie herfst-, winter- en kerstproducten. Dit is een van de voordelen van demonstratrice van Stampin' Up! zijn :-) 

Bovendien deed ik begin augustus een voorbestelling uit de catalogus. En ik wil graag met je delen wat ik heb gekozen. In het filmpje op mijn Youtube-kanaal kun je het zien. Of klik op de afbeelding hieronder.


Ben je nieuwsgiering naar alle nieuwe producten? Ik stuur je graag een exemplaar van de catalogus per post. Stuur me even een berichtje per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Lijkt het je leuk om ook als eerste de nieuwste producten te zien en te bestellen? Dan ben je welkom in mijn team. Neem contact met mij op en ik vertel je er graag meer over.

En als je vanaf 6 september ook aan de slag wilt met deze of andere producten om je kerstkaarten en -projecten te maken. Dan verzorg ik je bestelling met plezier! Je kunt je bestelling altijd mailen of je bestelling in mijn webwinkel plaatsen.

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X


Geen opmerkingen: