donderdag 20 juni 2024

Feel Good Stampin' Videhop - Bloemetjes & Bijtjes - Easel pop-up blokkaart

 Het is weer tijd voor de Feel Good Stampin' videohop!
Deze maand is het thema: Bloemetjes & Bijtjes


Ik nam dit leuke thema letterlijk en ging aan de slag met de stempelset en bijpassende pons uit de productbundel Bee my Valentine. En combineerde dit met de vrolijk en felgekleurde papierlijn Flowering Zinnias


Met het team van de Feel Good Stampin' Videohop willen we je -door middel van verschillende projecten- inspireren om met een goed gevoel ook aan de slag te gaan met de mooie materialen van Stampin' Up!

Projectbeschrijving
Ik heb dan ook een video gemaakt met stap-voor-stap uitleg hoe je deze kaart maakt. En die vind je hier op mijn YouTube-kanaal of klik op onderstaande button.


Heb je de video gezien en/of ben je aan de slag gegaan met dit project? Laat het me weten en laat gerust een reactie achter bij de video.

Alle gebruikte materialen vind je via onderstaande button. Je kunt (een deel van) de producten direct bestellen in de webwinkel. Of je kunt me een mail sturen met je bestelling: mail@stampinclubnederland.nl

Uiteraard help ik je ook graag met vragen of meer informatie.

Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X

Geen opmerkingen: