zondag 23 juni 2024

Stampin' Up! Een eenvoudige funfold kaart in diverse varianten

Voor de Feel Good Videohop van vorige maand maakte ik een heel eenvoudige funfold kaart met de In Colorserie 2024-2026. Je kunt meer lezen in dit blogbericht.

 

De kaarten die ik je vandaag laat zien zijn nog 2 varianten op deze funfold.

Ik gebruikte voor deze kaarten mijn favoriete set Spotlight on Nature. Deze en andere productbundels zijn nog tot en met 30 juni met 10% EXTRA korting verkrijgbaar.



De In Colorkleuren die ik voor deze kaarten gebruikte zijn uit de collectie 2024-2026. Het zijn Peach Pie met Summer Splash Petal Pink met Petunia Pop

Voor de kaarten die ik in mei publiceerde was de combinatie: Shy Shamrock met Petal Pink & Petunia Pop met Summer Splash





Het zijn frisse en prachtige kleuren, die onderling super combineren. Een perfecte set als aanvulling op je bestaande inktcollectie of wanneer je wilt beginnen met stempelen.

Heb je vragen of wil je meer informatie, naar aanleiding van deze kaarten? Laat het me weten. Ik help je graag! Je kunt me bereiken per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X







Geen opmerkingen: